Eikö sovellus toimi?
Kurkkaa tästä ohjeet + UKK Valmennusstudio Vire-sovellukseen liittyen!
Yleisimmät pikaratkaisut applikaation ongelmatilanteisiin
- Tarkista, että puhelimessa on viimeisin versio sovelluksesta. Jos puhelimessasi ei ole automaattiset sovelluspäivitykset päällä, niin sovellus tulee päivittää käsin sovelluskaupasta.
- Tarkista, että puhelimessa on käyttöjärjestelmäpäivitykset asennettuna viimeisimpään Android- tai iOS-versioon.
- Tarkista, että puhelimessa on sijaintipalvelut päällä.
- Tarkista, että puhelimessa on bluetooth päällä.
- Tarkista, että sovelluksella on oikeus käyttää sijaintipalveluja.
- Tarkista, ettei puhelimessa ole päällä VPN-sovellusta (nämä ovat toisinaan häirinneet sovelluksen toimintaa).
Mikäli mikään yllä olevista toimenpiteistä ei auta, niin voit kokeilla myös seuraavia:
- Sulje sovellus ja käynnistä se uudelleen.
- Kirjaudu ulos sovelluksesta ja kirjaudu uudelleen sisään.
- Poista sovellus ja asenna se puhelimeesi uudelleen.
- Jos sovellus ei vieläkään toimi, ole yhteydessä meihin osoitteessa info@vsvire.fi
Miksi sovellus kirjaa minut välillä ulos?
- Sovellukseen tehdään päivitys aina silloin tällöin. Kun puhelin päivittää sovelluksen sovelluskaupan kautta, kirjaa sovellus käyttäjän ulos. Tällöin käyttäjän pitää kirjautua itse takaisin sisään.
Miksi en pääse kirjautumaan sisään sovellukseen?
- Tarkistathan, että olet varmasti kirjoittanut sähköpostiosoitteesi oikein, samoin salasanan.
- Sisäänkirjautumisessa toimii sama sähköpostiosoite, minkä olet syöttänyt rekisteröityessäsi, joten jos rekisteröitymisessä on sähköpostiosoitteeseen tullut kirjoitusvirhe, pitäisi tämä sama kirjoitusvirhe toistaa sisäänkirjautumisessa.
- Tarvittaessa tilaa salasanan uusintalinkki.
- Tarvittaessa voit pyytää meiltä vastaanotosta tai osoitteesta info@vsvire.fi tarkastamaan järjestelmästä sähköpostiosoitteen, jolla olet rekisteröitynyt.
Yritän avata ovea sovelluksella, mutta se ei onnistu!
- Oven avaaminen onnistuu, kun puhelin paikantaa itsensä kuntosalin alueelle ja onnistuu ottamaan bluetooth-yhteyden oven läheisyydessä olevaan vastaanottimeen.
- Tarkistathan, että sinulla on puhelimessasi sijaintipalvelut päällä ja olet sallinut sovellukselle oikeuden käyttää sijaintipalveluita. Tarkistathan myös, että bluetooth on päällä.
- On havaittu, että esim. F-Securen VPN-sovellukset saattavat häiritä sovelluksen toimintaa, joten tarvittaessa kytke myös VPN-sovellus pois päältä.